Wizytówka – dlaczego musisz ją mieć?
Wizytówki firmowe
Jesteś na imieninach u cioci Frani. Kuzyn z dalszej rodziny pyta cię, co robisz, czym się zajmujesz. Tłumaczysz, że masz własną firmę. Okazuje się, że kuzyn jest zainteresowany tym, co robisz, chciałby skorzystać z twoich usług. Wtedy ty nerwowo zaczynasz szukać jakiegoś skrawka papieru, jakiegoś ołówka, by szybko zapisać mu numer telefonu, adres firmy, czy stronę www reklamującą to, czym się zajmuesz. Oj, niezbyt to wygodne! O wiele bardziej profesjonalnie byłoby wyciągnąć z kieszeni elegancki wizytownik i wręczyć kuzynowi wizytówkę. Podobne sytuacje zdarzają się często. Coraz częściej spotykasz się z pytaniem – da mi pan jakiś kontakt do siebie? Owszem, niech pan da, ale niech to będzie profesjonalnie na eleganckiej wizytówce. Skrawka papieru, czy nawet numeru telefonu zapisanego na szybko w smartfonie nie zawsze da się szybko odnaleźć w razie potrzeby. Z czasem po prostu zapomina się, co to za Jan Kowalski na naszej liście kontaktów? Wizytówka prędzej się obroni upływowi czasu i zanikom pamięci. Bo na wizytówce możesz umieścić nie tyko dane adresowe, ale i nazwę firmy, jej profil, logotyp, a nawet własne zdjęcie, dzięki czemu rozmówca nawet po czasie skojarzy ciebie i twoją firmę. Wtedy dopiero będzie szansa, że wróci do Ciebie jako klient.